piątek, 18 grudnia 2009

In motion.

Co łączy Jamie Bochert, Stevena Meisela, duet Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin i Albera Elbaza ?

Lanvin

"I thought maybe we need a bit of action”
Alber Elbaz

Jedna z najbardziej oczekiwanych kampanii sezonu. Nie byłem pewnie co do Jamie Bochert, lecz wiedziałem że może zdziałać cuda. Opublikowane dziś zdjęcie z udziałem Jamie,która została sfotografowana przez mistrza obiektywu Stevena Meisela podbiło moje serce i tylko utwierdziło mnie w tym że będzie to zniewalająca współpraca.




W męskiej lini Lanvin możemy zobaczyć słynną parę fotografów Inez van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, którzy są również para w życiu. Tym razem są po drugiej stronie aparatu fotograficznego. Jest to bardzo emocjonalna kampania. Van Lamsweerde została pomalowana czerwoną farba co trwało 2 godziny. W magazynach zobaczymy ta kampanie już w lutym.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz