piątek, 11 grudnia 2009

Prologue

Już powoli żegnamy się z jesiennym sezonem, i już w grudniu zaczynają się pokazywać pierwsze zdjęcia, pewne informacje odnośnie kampanii reklamowych na wiosenny sezon. Jedna z najlepszych wiadomości jak nie najlepsza, była informacja o udziale Landsay Wixson w kampanii Miu Miu. Spodziewałem się że wystąpi u Prady po tym jak otwierała jej pokaz. Lecz jak dowiedzieliśmy się że zobaczymy Rase Zukauskaite jako jedyną w kampanii Prady, można było się domyślać, że Miuccia nie zostawi Lindsay i obsadziła ją w kampanii swojej młodszej linii Miu Miu. Jak podaje lilianpacce.com Mert Alas & Marcus Piggott po raz kolejny pracują dla Miu Miu, tym razem sfotografują Lindsay. Zdjęcia będę utrzymane w stylu lat 70- tych, podzielona na 3 sekcje: stroje, okulary i torebki. Pierwszych zdjęcia możemy spodziewać się w styczniu 2010 roku.


Wielbiciele madonny nie będą pocieszeni na wiadomość o tym że to cudowna Lara Stone zastąpiła miejsce artystki u Louisa Vuittona po 2 sezonach. Po dość zadziwiającym pokazie Marca Jacobsa mamy świetna kampanie. Zdjęcia wykonał Steven Meisel, a Lara wygląda delikatnie i kobieco, a taką Lare lubimy.




Jamie Bochert, możemy oglądać u Marca Jacobsa, choć nie należy do grupy modelek które potrafią mnie zadziwić, nie przepadam za tym typem urody. Tym bardziej byłem zdziwiony gdy dowiedziałem się, że Jamie ma także wystąpić w kampanii Lanvin. Jeszcze nigdy nie zawiodłem się na Elbazie także i tym razem jestem pewnie fantastycznej kampanii , lecz na nią musimy jeszcze poczekać.
Jamie Bochert dla Marca Jacobsa:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz