wtorek, 19 stycznia 2010

"My Lip Gloss Be Poppin"


"I Said My Lip Gloss Is Cool, My Lip Gloss Be Poppin"


Z doświadczenie wiem, że nie należy się od razu uprzedzać do czegoś.
I tak było w przypadku kampanii Prady na wiosnę/lato 2010. Nie ukrywam że, gdy zobaczyłem po raz pierwszy zdjęcie, kilka tygodni temu pomyślałem, że tak jak w poprzednim sezonie kampania reklamowa Prady nie podbije mojego serca. Od czasu kiedy została opublikowana pełna kampania Prady, nie mogę myśleć i niczym innym. Jak można się domyślać od razu pokochałem zjawiskową lolite z pokazu - Rase Zukauskaite, która tym razem jako jedyna modelka została wyróżniona w kampanii. Autorem zdjęć jest Steven Meisel, któremu akurat w tym przypadku nie można niczego zarzucić.

( kliknij, koniecznie )

2 komentarze:

  1. uwielbiam Meisela i chyba przez to całą kampanie. Tylko coś mnie w niej drażniło ostatnio doszłam do tego, co.
    Okulary..

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba nietrudno zgadnąć, jaką aktualnie mam tapetę na pulpicie?

    ;)

    OdpowiedzUsuń