poniedziałek, 13 września 2010

Showtime !


Już nie po raz pierwszy dochodzę do wnioski że moda biegnie w szybkim tempie. Najwyraźniej za szybkim dla mnie. W przerwie podsumowaniu kampanii reklamowych, trzeba rozpychać się łokciami i znaleźć misce już na NOWY - wiosenny sezon. Zapewne jestem wyjątkiem bo nie nałażę do tej grupy co na samą myśl o tygodniach mody dostają niewyobrażalnej euforii, a wręcz przeciwnie. Dopiero co zaaklimatyzowaliśmy się w jesiennym sezonie a już stolice mody serwują nam nowe, pełne porcje nowości.


Czekając na kilka pysznych dań w postaci pokazu Balenciaga czy Lanvin, czekam na deser jakim będzie Miu Miu, prawdziwe ukojenie i oznak że to już koniec.


MENU
prêt-à-porter 2011


Nowy Jork

Poniedziałek, 13 września
Marc Jacobs

Wtorek, 14 września
Vera Wang
Rodarte

Środa, 15 września
Proenza Schouler

Czwartek, 16 września
Calvin Klein

Mediolan

Środa, 22 września
Alberta Ferretti
Gucci

Czwartek, 23 września
Prada♥

Sobota, 25 września
Jil Sander
Bottega Veneta

Niedziela, 26 września
Marni
Dolce & Gabbana
Missoni

Paryż

Środa, 29 września
Dries Van Noten

Czwartek, 30 września
BALENCIAGA ♥♥♥

Piątek, 1 października
Lanvin♥

Sobota, 2 października
Viktor&Rolf
Jean Paul Gaultier

Niedziela, 3 październik
Céline
John Galliano
Givenchy

Poniedziałek, 4 października
Stella McCartney
Yves Saint Laurent

Wtorek, 5 października
Chanel

Środa, 6 października
Louis Vuitton
Miu Miu



1 komentarz:

  1. ja mam jeszcze lato (koniec bo koniec ale jednak)i juz mam myśleć o tym jak sie ubierać na wiosne taa ?

    OdpowiedzUsuń