czwartek, 11 lutego 2010

Mannequin loves: Lindsey Wixson

Mannequin loves:

Lindsey Wixson

24 wrzesień 2009, Mediolan.To właśnie wtedy znana z swojej nieprzewidywalności i tym ,że co sezon serwuje nam nowe twarze modelingu Miuccia Prada pokazała po raz pierwszy na wybiegu Lindsey Wixons. Otwierając pokaz Prady nie mogła być niezauważona. Od razu dostała kontrakt exclusiv na pokaz Prady i Miu Miu. Co ja wyróżnia ? Na pewno charakterystyczna uroda, co od raz podzieliło wielbicieli Miucci na dwa obozy. Przyznam ,że na początku nie należała do grona cenionych modelek, lecz jak się często zdarza(tak jak w przypadku wiosennej kolekcji Lousia Vuittona) z biegiem czasu i " oswojeniem" się z nią popadłem w totalny zachwyt i zauroczenie. Sądziłem ,że Miuccia mieści Lindsey w kampanii reklamowej Prady, lecz gdy dowiedzieliśmy się ,że to Rase Zukauskaite jako jedyną będziemy podziwiać w kampanii Prady, wiadomo było ,że Miuccia nie zostawi Lindsey bez niczego. Wixons wystąpiła w kampanii reklamowej młodszego dziecka Prady, Miu Miu. Warto dodać, że Miuccia Prada obsadza głównie gwiazdy, aktorki do kampanii swojej młodszej linii, tak więc to podwójny zaszczyt dla młodej amerykanki.

Związek z Pradą nie skończył się tylko na kampanii reklamowej. Jak dla mnie Lindsey to istna kobieta Miu Miu, chyba już zawsze będzie kojarzyć mi się tą marka. Niewątpliwie kampanie z udziałem Wixons to jedna z najlepszych tego sezonu. Dzieło duetu Mert Alas & Marcus Piggott, którzy od lat pracują dla Miu Miu. Jedynym mankamentem jak dla mnie jest fryzura Lindsey. Sadziłem, że zobaczymy ja w misternie plecionym warkoczu, tak jak na pokazie.
Teraz jeszcze pozostało czekać do opublikowanie pełnej kampanii na stronie internetowej.



Futrzane płaszcze i kołnierze , wielkie kaptury,krótkie mini, krata, no i ... getry
(niezapomniane z jesiennego sezonu) , uwielbiane przez wielbicieli MiuMiu.
To wszystko możemy zobaczyć w kolekcji Pre-Fall 2
010.

.

2 komentarze:

  1. Sam miałem w planach dość podobny post. Uwielbiam Lindsey! Dla mnie jest absolutnym numerem 1 wśród nowych twarzy. Jej kariera rozwija się z prędkością światła - dosłownie.

    PS. Miu Miu zaczyna mnie coraz bardziej irytować z powodu braku aktualizacji strony głównej...

    OdpowiedzUsuń
  2. hm, a według mnie na zdjęciach z wybiegów wygląda zupłnie inaczej niż w kampanii miu miu. może to właśnie idealna fotogeniczność, a może idealny grafik?
    trochę mnie to drażni

    OdpowiedzUsuń