środa, 10 marca 2010

The Last Show.


" Każda część jest wyjątkowa, tak jak on sam"




Ostatni pokaz zmarłego Alexandra McQueena odbył się we wnętrzu François Pinault. Nie zrobiono wielkiego show z udziałem maszyn do lakierowania samochodów czy śledzących kamer, panowała istnie "królewska" atmosfera. Przy akompaniamencie operowej muzyki modelki przedstawiły 16 ostatnich projektów wielkiego geniusza.



Jak wiadomo zawsze fascynowała go sfera śmierci.
Sukienki przedstawiające średniowieczne ikon, wizerunki świętych, aniołów lub suknia zrobiona ze złotych piór, które było można często zobaczyć w jego projektach.

...

2 komentarze:

  1. finałowa suknia jest piękna! klasyczny McQ.
    Jedyne co mi się nie podoba, to makijaż modelek. i jak dla mnie nie do wszystkich projektów pasują czepki.

    OdpowiedzUsuń
  2. własnie tak oczekiwałam kiedy coś napiszesz o ostatniej kolekcji McQ :)
    kolekcja "królewska", ale najbardziej podoba mi się ten płaszcz ozdobiony pozłacanymi piórami
    :)

    OdpowiedzUsuń